Thursday, October 15, 2009

Barangan Elektrik reject dari kilang dan barangan Second Hand

Berikut adalah barangan barangan reject dari kilang samsung dan beberapa barangan elektrikal second hand dalam keadaan baik.barangan barangan yang dipaparkan disini adalah telah diuji dan masih boleh digunakan.Barangan reject dari kilang bukan bermaksud barang tersebut adalah rosak tetapi ia adalah barangan keluaran syarikat samsung (khususnya) yang tidak melepasi standard QC syarikat seperti (calar,kemek,cat rosak,scracth dll).Barangan reject ini diambil oleh syarikat pembeli barangan terpakai (seperti kami) untuk dijual kepada pelanggan.kebiasaannya warranty tidak diberikan oleh syarikat/kilang.kedai kami hanya memberikan warranty sekurangnya sebulan.

saya merupakan pekerja disyarikat ini yang mana mengambil upah komisyen kepada setiap barangan yang saya jual.disini saya menjual pada harga dealer dimana sekiranya pelanggan walk in mereka hanya boleh mendapat sekitar 10% diskaun (jika pandai tawar) sahaja dari kedai kerana harga yang diberi sudahpun berbeza 40% murah berbanding dari harga kilang.

saya menjual pada harga staff.ini bermaksud anda untung kerana anda gerenti mendapat 10% harga diskaun(tidak perlu tawardikedai ) dan 10% diskaun dari harga dealer(saya)..jadi 20% dr harga tertera dikedai.jadi pada saya adalah asal terjual dan saya tidak mengeluarkan banyak masa untuk entertaint pelanggan dan bermain harga.Dan untungnya anda adalah anda tidak perlu bercerita panjang untuk meraih diskaun dari tokei kedai dan anda gerenti mendapat 20% diskaun dari harga yang tertera di barang tersebut.

sekiranya anda datang saya percaya anda sudah mampu beli dengan harga yang diberi kerana less 40% dari harga barangan baru.Anda mungkin susah untuk mengurangkan harga yang telah diberi oleh tokey kerana harga sudah murah..jadi anda beli melalui harga staff anda dapat lagi 20%...bukan kah anda mendapat harga 60% murah dari harga pasaran?...agak agak berapakah harga modal?.jadi lupakanlah untuk itu semua kerana mana mungkin tokei akan menjual dengan harga rugi..

selamat membeli..anda boleh datang ke kedai kami jika mahu..tapi harga tidak akan sama seperti yang saya beri disini.

selamat window shopping disini...

12 comments:

  1. saya ada lori 3tan sesiapa nak sewa bolih hubungi saya sewa bolih dirunding..0122567182

    ReplyDelete
  2. Ade mesin basuh front load? Wasap sy 0189104612. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Ade mesin basuh front load? Wasap sy 0189104612. Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Interested..pm me 0198881972

    ReplyDelete
  5. Saya ingin memborong untuk bisnes kedai terpakai. Saya sedia membeli barang elktrik terpakai atau rosak .. boleh hubungi di 0102290105

    ReplyDelete
  6. Berminat.. whatsapp sy +61470660914

    ReplyDelete
  7. Sye mencari supl untuk beli mesin basuh reject kilang,, ade hubungi 0133013522

    ReplyDelete
  8. Saya mencari peti ais reject kilang jika ada hubungi saya 0122730055

    ReplyDelete
  9. Sy ingi membeli barangan elektrik y reject atau rosak.. jika ade bleh hubungi sy 01139348711

    ReplyDelete
  10. Sy ingin membeli secara borong.. wsp 0149232513

    ReplyDelete